Torsdag den 30/10-08



Denna dag ringde klockan som vanligt kl.04,45 dax att ta cykeln till jobbet.
Dagens träning var lite lätt löpning, jag valde banan uppe vid Lisashöj
jobbig som F-N spelar ingen roll vilket håll man börjar åt så är det uppförsbacke,
men jag genomförde dom ca: 4km med tunga steg.



Efter löpningen så va det Unni och Rex tur att få sin motion Unni är 9 år och
och är en Puli till rasen Rex är en Rottweiler 18 veckor och behöver mycket träning.



Stora tjejen Elin ville vara med på bild.

Och ni mina vänner!!!! Glöm inte att kommentera bilderna...

Kommentarer
Postat av: ann-louise

jag tycker det är kul att se kristinehamn på bild, jag. :) sen är det jättekul att se dig med förstårs. jag ska följa din blogg o se hur det går för dig. är så skönt att se någon annan träna så slipper jag :)// ann-louise

2008-10-30 @ 19:02:06
Postat av: Marie (i köket)

Kul att se att du är igång o tränar.

Kanske ska laga special kost åt dej nu då? fniss



Ha en trevlig helg!

2008-10-31 @ 14:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0