Fredag den 31/10-08



Dagen började med att klockan INTE ringde för en gångs skull (var ledig i dag)
så jag fick sova ända tills kl.10,00 och det var väldigt skönt, åt en god frukost med
familjen och sen ner till gymet för ett ben vadpass.



Att träna ben är så fruktansvärt jobbigt så man har blodsmak i munnen,
men det är så det är om det skall ge något.



Sista benövningen var benpress och här kan man pumpa ur sig ordentligt
gött att det finns killar som Tomas mfl som hejjar på mej, det tackar jag för..



Hela kroppen skall tränas och vader är en muskel så här blir det vadpress
tills man inte orkade gå (gött) brukar köra raka vägen hem, men det gjorde
jag inte i dag. Orkade inte cykla i backarna så jag åkte runt, i morgon lördag
är det träningsledigt så jag skall åka över till min vän Anders.
Ha en trevlig helg ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0