Torsdagen den 6/11-08

Idag var det återigen dax för löpträning och jag valde att löpa vid Hultet, jag sprang fem kilometers banan och gissa om det var en tuff bana? Det var flera år sedan som jag var här och sprang så jag måste ha glömt att banan var så jobbig men jag tog mej runt, men vilken känsla man har när det väl är gjort.



Okej och varför nu löpträning så tidigt på säsongen! I Athletic-Fitness som jag tävlar i så ingår det en hinderbana, så man måste ha en väldigt bra kondition för att kunna prestera en bra tid. Så det är lika bra att börja i tid för att vara väl förberedd när det väl är dax.



Och så var det kväll igen och dax att ladda batterierna med energi och sömn. Hoppas att ni får lite inspiration av denna video. Ha en trevlig kväll allihop //pirre

Kommentarer
Postat av: Körpen

Tjena pirre! läste om att du varit sjuk i tidningen. Otäckt som f-n. Det ser bra ut på bilderna så jag hoppas och tror du när ditt mål. Lycka till / Körpen

2008-11-08 @ 09:59:28
Postat av: pierre kärfstedt

Mmmmm så kan det vara här i livetman vet inte vad som händer, men nu är man påG och tränar som ett bi,hoppas allt är bra med dej



///pirre

2008-11-08 @ 10:30:07
URL: http://pierrekarfstedt.blogg.se/
Postat av: T Hagberg

-Hallå där!! Jag tänkte jag ska försöka kolla din blogg med jämna mellanrum, för att se att du sköter dig. SER BRA UT. -Jag är impad av hur du får dagarna att gå ihop!!!

TH

2008-11-09 @ 12:41:30
Postat av: pierre kärfstedt

Ja det kan man tycka men har man en fru som ställer upp till 1000% procent få funkar det, men visst är det körigt ibland///pirre

2008-11-09 @ 13:11:00
URL: http://pierrekarfstedt.blogg.se/
Postat av: T Hagberg

Fortsätt nu att sköta denna blogg, så alla vi andra som stöttar dig kan hålla koll på dig. Och du, ÄT NU- för snart börjar dieten. HÄNG I!!!!

TH

2008-12-09 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0