Torsdagen den 20-11-08

Hej på er alla!  Idag har det varit en bra dag, vaknade av klockan 05,00 och upp som en sol för en gångs skull (tänk om alla dagar vore så). På träningen stod kondition så man skulle ut i spåret men efter löpningen i tisdags så har det inte känts så bra i ena hälsenan så det fick bli cross trainer i ca:45 minuter, den kommer jag att ha stor nytta av när jag väl börjar dieten, slippa gå ut i regn och rusk (tack för den syster).



Så här lugnt kan det se ut i början, kan verka lite fjolligt att stå så här och trampa men jag lovar, det är hur jobbigt som helst om man ligger på :-)



Här är man inte lika kaxig längre men inte heller så lång tid kvar på passet (JAG GER MEJ ALDRIG). Imorgon är det återigen benen som skall få sig en genomkörare på gymet. Ha det bra alla // Pirre


Kommentarer
Postat av: Putte biff :D

Bra Inspirationskälla den här sidan =]

glömde skriva, jävligt grym fysik på bilden från tävlingen -06 !

2008-11-20 @ 20:02:43
Postat av: Hammarström

tja räkan,hehe:) du den bilden du la upp senast, varför går det inte att kommentera den? men får väll citera den här då, så du har märkt att man inte kan gå några genvägar, ja det var väll duktigt;)

2008-11-24 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0