TIS den 4/11-08 Tidig morgon!!!!



Jag tror att det var första gången i mitt liv som jag vaknade utan att telefonen ringde
och klockan var inte mer en 04,15 så jag gick till jobbet tidigt idag och slutade även
tidigt (gött). I dag var det löpning på schemat, kändes ganska segt i början men efter
ett tag så släppte det och det flöt på bra, har nu utökat sträckan någon kilometer och
känner mej starkare....



I spåret träffade jag en gammal vän Z:a och en kompis till han, tror nog att jag fick lite
energi av han, hade  inte tid först att stanna men när jag hade kommit en bit så bestämde
jag mej att ta en extra sväng och snacka lite med han (F-N vad kul att se dej GRABBEN)
nu är det dax att ta umgås med familjen och lädda batterierna för morgondagen
BACK TO THE GYM.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0