Söndagen den 9/11-08

Vaknade i dag till sång av mina barn det var fars dag, vad glad man blir när man blir uppvaktad på det viset (vad skulle man göra utan er)



Va skönt att det bara var söndag, jag och familjen gick ut på en långpromenad med hundarna, det finns nästan inget som är så avkopplande som att ta en tur i skogen..



Som sagt var så var det söndag och väckans sista träningspass, på schemat stod, rygg axlat och vader jag började med chins med en viktplatta på 5 kg och med 5 kg övervikt då blir det tugnt skall ni veta men det gick bra i dag hade bra hjälp av Robban, det är så kul att det finns dom som vill hjälpa till när man behöver, ni är GULD VÄRDA SKALL NI VETA jag vil även tacka min fru som ställer upp i alla lägen och gör det möjligt för mej att förberede mej på bästa sätt TACK TACK.



Nej nu kallar sängen på mej och det är bäst att gå och lägga sig så man är utvilad till morgondagens sysslor, ha det bra alla //pirre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar vara ett skönt liv. Lite träning, gå ut med hundarna och slappa i soffan. Vissa har det bra

2008-11-18 @ 20:44:50
Postat av: ann-louise

men va har hänt? har du tagit semester? :)

2008-11-19 @ 06:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0