Onsdagen den 5/11-08



Idag var man trött som bara den, lilltjejen ville inte sova i går kväll så man
var tvungen att gå in till ungarnas rum och sova, vaknade trött som F-N och
sen till jobbet. Efter jobbet så var det bara att dra ner till gymet, i dag var det
armarna som skulle få sig en genomkörare, började med smal bänk ( det var
flera år sedan som jag gjorde denna övning, det började segt men efter ett tag så gick det lättare...



Här är en annan övning som det var länge sedan jag körde och vilken kontakt
jag fick, härligt med den känslan när det går bra, det ger inspiration bara det.



Så var det dax för bickarna att få sig en genomkörare i denna övning har jag 
fått in den rätta känslan fick riktigt nyp i biceps.



Avslutade med en disco övning :-) gillar att lägga denna övning sist så man får
pump i armarna. I morgon är det spåret igen som gäller.



Bröderna Latif och Fidan, Gymets biffar in action. Här är det massa som gäller, 
kör hårt grabbar!!!!

 

Far och son kör rygg, vem är starkast? Ha en trevlig kväll och sov så gott.

Och ni alla GLÖM inte att kommentera bilderna!!!


Kommentarer
Postat av: Bergholm

Jag undrar det samma faktiskt..

2008-11-08 @ 17:21:21
Postat av: Per Nilsson

Om jag inte har helt fel är de blå tyngre



Mvh Pelle

2008-11-08 @ 19:45:20
Postat av: pierre kärfstedt

Jo grabbar det det stämmer att dom blå är tyngre, men börja inte att bråka med varandr för det, ha det gött så syns vi på gymet // pirre

2008-11-08 @ 22:31:46
URL: http://pierrekarfstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0