Onsdag den 19-11-08

Mmmm så var det väl dax att uppdatera bloggen va! Har tränat på bra den gångna veckan men har varit väldigt trött så man får väl skylla på det att man inte har lagt ut några bilder eller skrivit något. I dag så tittade jag över tävlingsagendan och såg att jag helt hade missat datumet för första tävlingen och en är redan den 28 mars -09 så det är bara att planera om träningen men det skall inte vara några problem hoppas jag :-) Tävlingen kommer att vara i Sandefjord (Norge) och är en öppen internationell tävling, det som skiljer den tävlingen från dom flesta andra är att det "bara är symetri och hinderbana" men det är en tuff tävling och norrmännen är bra på athletic-fitness så det kommer att bli tufft, nog sagt om det och till dagens träning som bestod av Biceps, Triceps och mage.


                                 (Nordiska mästerskapen -06)

Den här övningen brukar jag lägga in som sista övning på en lätt vikt så jag blir helt slut i Triceps (tack Tomas för denna övning.



  Kolla in dom här bickarna (dax att hänga med ut på tävling snart va Nilsson?)



Var ju bara tvungen att ta en bild på HERR ordförande in ACTION, inte illa av en gammal gubbe ;-)



Nej nu är det dax att dra sig till soffan för att kolla in Sverige - Holland, ha det bäst //Pirre


Kommentarer
Postat av: Putte biff :D

Gött med update :)

Kämpa på ! Jag tar me piskan nästa gång annars xD

2008-11-19 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0