BRÖSTET VÄRKER!!!



Idag var det bröst axlar på schemat och F-N vilket tryck jag hade i dag, kände att jag hade hur mycket energi som hälst och så var man ju extra laddad efter att ha varit nere i Göteborg och tittat på tävlingar, sen tror jag att jag skall försöka att träna samtidigt som tomas han kan peppa mej som ingen annan du skall vet att det betyder mycket att du kan vara med och hjälpa mej när du har tid TACK TACK



Är bara tvungen att lägga upp denna bild på dom här hårt tränande killarna, ett härligt gäng som gör att det blir en bra stämmning på gymet, kör hårt killar så är det snart eran tur att stå på en tävlings scen. Nu är det dax att ta hand om lilltjejen som vill att jag kommer och bader henne bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0